Fri frakt på ordre over 1.000,-

Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundeinformasjon

31.05.2023

Ny bruker / innlogging

Denne nettbutikken er en del av en felles webplattform som inkluderer flere merkevarer som i Norge representeres av Response Nordic AS.
Din påloggingsinformasjon (brukernavn og passord) blir lagret i vårt kundearkiv og gir deg tilgang til alle våre norske varemerkebaserte nettbutikker.
 

Dersom du skulle motta en melding som indikerer at en bruker med din e-postadresse allerede eksisterer når du forsøker å registrere deg på denne nettbutikken, vennligst logg inn med din e-postadresse og passord, eller bruk "Glemt passord"-funksjonen dersom du ikke husker ditt passord.

 

Vær oppmerksom på at varer du legger i handlekurven kan bli lagret på din brukerkonto og vil være tilgjengelige ved din neste innlogging. Hvis du har spørsmål angående dette, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.

Mer om påloggingsinformasjon i nettbutikkenLukk

Frakt og levering

Vi gleder oss over å tilby gratis frakt innenfor Norge for bestillinger over 1000 NOK. Bestillinger som er plassert før kl. 12:00 norsk tid vil bli sendt samme dag. Bestillinger som er plassert etter kl. 12:00 vil bli sendt neste arbeidsdag.

Normal leveringstid er 2-5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Likevel er leveringstider estimater og skal kun brukes som veiledning. De er basert på en virkedager mandag til fredag. Leveringen kan ta lengre tid i løpet av høysesong for ferier. Heat Experience tar ikke ansvar for forsinkelser som skyldes fraktselskaper.

Så snart pakken din er klar for forsendelse, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Vennligst merk at det kan ta noen timer før sporingen blir aktiv.

For leveranser til andre deler av Europa, vennligst besøk www.heatexperience.eu.
 

Hva skjer hvis jeg må bruke garantien? 

Du kan kontakte oss via e-post, chat, kontaktskjema eller telefon. Vi trenger at du tar et bilde av det som er galt med produktet og sender det til oss sammen med en forklaring. Så vil vi bytte hele plagget ditt, dekke regningen hos din lokale skredder eller bytte deler av plagget (for eksempel batteriet).
 

Hvor produseres oppvarmede plaggene deres? 

Vi samarbeider tett med et lite utvalg av lokalt eide fabrikker i Kina. Vi tilbringer alltid tid med våre valgte leverandører på stedet i Kina for å sikre at forholdene på fabrikkene og kvaliteten på produktene er i tråd med våre standarder. Vi bruker fabrikker som er spesialisert innen ulike segmenter. Vi har ulike fabrikker for våre hansker, såler, strikkeplagg, klær og maskinvare, valgt for deres ferdigheter, kunnskap og tidligere resultater innenfor de ulike segmentene.