Fri frakt på ordre over 1.000,-

Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundeinformasjon

31.05.2023

Ny bruker / innlogging

Denne nettbutikken er en del av en felles webplattform som inkluderer flere merkevarer som i Norge representeres av Response Nordic AS.
Din påloggingsinformasjon (brukernavn og passord) blir lagret i vårt kundearkiv og gir deg tilgang til alle våre norske varemerkebaserte nettbutikker.
 

Dersom du skulle motta en melding som indikerer at en bruker med din e-postadresse allerede eksisterer når du forsøker å registrere deg på denne nettbutikken, vennligst logg inn med din e-postadresse og passord, eller bruk "Glemt passord"-funksjonen dersom du ikke husker ditt passord.

 

Vær oppmerksom på at varer du legger i handlekurven kan bli lagret på din brukerkonto og vil være tilgjengelige ved din neste innlogging. Hvis du har spørsmål angående dette, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.

Mer om påloggingsinformasjon i nettbutikkenLukk

Frakt og levering

Vi tilby gratis frakt innenfor Norge for bestillinger over 1000 NOK. Bestillinger som blir lagt inn før kl. 12:00, sendes samme dag. For bestillinger lagt etter kl. 12:00 sendes varen neste arbeidsdag.

Normal leveringstid er 2-5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Det er viktig å merke seg at leveringstidene er estimater og er kun veiledende. Estimatet er basert på virkedager fra mandag til fredag. I høytider kan leveringstiden bli lengre. Heat Experience tar ikke ansvar for eventuelle forsinkelser som skyldes fraktselskaper.

Når pakken din er klar for forsendelse, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Vennligst merk at det kan ta noen timer før sporingen blir aktiv.

Viktig!
Leveringsadresse kan ikke være postboks. Bruk din bosted- eller bedriftsadresse. Pakken vil bli utlevert ved nærmeste PostNord utleveringssted.

For leveranser til andre deler av Europa, vennligst besøk www.heatexperience.eu.
 

Hvordan betaler jeg for en ordre?

Vi har Nets Easy en smart checkout hvor du kan velge mellom å betale med kredittkort, delbetalinger, faktura eller Vipps. En enkel betalingsløsning med stor valgfrihet for deg som kunde.

All innbetaling og kommunikasjon vedrørende betaling må skje gjennom den valgte betalingsløsningen hos Nets Easy. Fakturaer som etterfølgende sendes fra Response Nordic og er merket som betalt, skal ikke betales på nytt. Dette for å unngå dobbel betaling for dine varer.

 

Garanti

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering).  Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail (kundeservice@heatexperience.no). Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

Garantien er kun gjeldene dersom produktet er ivaretatt etter brukermanualens anbefaling når det kommer til bruk, vedlikehold og lading av batterier.
 

Hva skjer hvis jeg må bruke garantien? 

Du kan kontakte oss via e-post, chat, kontaktskjema eller telefon.

Vennligst ta et bilde av eventuelle feil med produktet og send det til oss sammen med en forklaring. Vi vil deretter gi tilbakemelding på om vi vil erstatte hele plagget, dekke kostnadene hos din lokale skredder eller erstatte deler av plagget (for eksempel batteriet).

Hvor produseres de oppvarmede plaggene? 

Vi samarbeider tett med et lite utvalg av lokalt eide fabrikker i Kina. Vi tilbringer alltid tid med våre valgte leverandører på stedet i Kina for å sikre at forholdene på fabrikkene og kvaliteten på produktene er i tråd med våre standarder. Vi bruker fabrikker som er spesialisert innen ulike segmenter. Vi har ulike fabrikker for våre hansker, såler, strikkeplagg, klær og maskinvare, valgt for deres ferdigheter, kunnskap og tidligere resultater innenfor de ulike segmentene.
 

Lipscore kundeanmeldelser

Hos Heat Experience jobber vi kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester, så vi har inngått et samarbeid med LIPSCORE for å få anmeldelser og tilbakemeldinger fra brukere av våre produkter og tjenester. Kunder som har handlet i nettbutikken vår, vil motta en invitasjon fra LIPSCORE om å skrive en anmeldelse, ca. 1 måned etter kjøpet.